FAQ - Ofte stilte spørsmål

Du blir trekt direkte fra konto den dagen du blir medlem og neste trekk på samme dag neste måned. Dersom du blir medlem den 16.juni blir neste trekk 16.juli.
Har du vært leietaker før vi startet dette systemet startet vi medlemskapet 01.09.2020

Logg inn på min side på websiden vår i menyen "login", eller skriv inn minside.skoganvarre.no i nettleseren din. Velg "betalinger" i menyen. Der kan du trykke "registrer" for å legge inn nytt betalingskort, eller oppdatere eksisterende.

Ta kontakt med oss snarest så finner vi en løsning. Ingen er tjent med at saken går til inkasso. Kan være flere årsaker til at trekket ikke er gjort. Alt fra at du har fått nytt bankkort, ikke dekning på konto, eller at det er en annen feil. Ta kontakt så finner vi ut av det. Ring oss eller send melding på facebook meldinger.

Nei. Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras eller lånes til noen andre. Jmfr avtalebetingelsene om framleie. Misbruk av medlemskap fører til oppsigelse og et gebyr.

Logg inn på min side. Velg medlemskap og der kan du trykke på avslutt medlemskap. Du kan også sende oss en melding, ringe oss, så hjelper vi deg med oppsigelsen. Har du binding vil medlemskapet løpe til ut bindingstiden. Har du uten binding vil medlemskapet løpe til utgangen av sist betalte periode + 1 måned.

Du kan selvsagt si opp medlemskapet. Men betalingen løper ut bindingstiden.

Når bindingsperioden din er over, så vil medlemskapet ditt fortsatt løpe med samme medlemskap, men uten binding og samme pris som du hadde med binding.

Ja. Når du kjøper medlemskap uten binding kjøper du i praksis for en måned av gangen. Men alle vår medlemskap løper til du sier opp. Så dersom du skal kjøpe for EN måned, så melder du deg på, og avslutter medlemskapet tidligst 2 dager etter påmelding, men før perioden (måneden) er over. Ellers vil du blir trekt for ny måned. Ta gjerne kontakt med oss om du trenger hjelp. Medlemskap uten binding har en høyere pris enn med binding, og har heller ikke oppsigelsestid.

Desverre så refunderer vi ikke når man avslutter medlemskapet for sent. Det er opp til deg å sørge for avslutte medlemskapet i tide. MEN er du bare en eller to dager for sent, så ta kontakt, så ser vi hva vi kan gjøre.

Nei. Dersom du har betalt påmeldingsavgiften sist gang og har vært medlem for mindre enn 14 måneder siden, vil ikke du bli trekt for den igjen. Men du må betale påmeldingsavgift dersom du har vært uten medlemskap hos oss lengre enn 14 måneder.

Når du er alene på senteret skal du alltid passe på at du lukker vinduene og at døren er ordentlig lukket før du går.

Du trenger ikke slå av lys eller musikk.
Dersom det ikke er lenge til stengetid så kan du også slå av lysene, men det er ikke farlig om du glemmer det. At vinduene er lukket er viktigst. Ellers trenger du ikke foreta deg noe annet.

Vi vil få tidsstyring av lys og lyd etter hvert. Men venter også der på systemkomponenter som skal gjøre det mulig.

Vi er opptatt at det skal være rent og trivelig inne på senteret. Og det er ikke hyggelig å ha mye sand og skitt på golv og maskiner.
Derfor skal man bruke RENE innesko som brukes inne på senteret. Det er ikke nok å bare børste av skoene på matten. Skoene er for skitne til å bruke inne på senteret.
Dersom du vasker underlaget på skoene og de er ordentlig rengjort, kan du bruke disse på senteret selv om det er brukt ut. Vi vil kontrollere sko og ta stikkprøver. Man kan risikere reaksjoner dersom man bryter trivselsreglene.

Siden det ikke er tillatt å oppbevare personlig utstyr på senteret, så vil disse bli fjernet. Vi tar derimot vare på alt på et eget lager, så ta kontakt med oss så finner vi nok det du manglet. Vi kommer også til å legge til en egen bildealbum på facebooksiden vår som du kan se gjennom om du finner det du mangler der.

NB Vi auksjonerer, gir bort, eller kaster gjenstander som ikke blir hentet etter 2 måneder.

Nei, det ikke er tillatt å oppbevare personlig utstyr på senteret. Disse vil bli fjernet.
Vi tar derimot vare på alt på et eget lager, så ta kontakt med oss så finner vi nok det du manglet. Vi kommer også til å legge til en egen bildealbum på facebooksiden vår som du kan se gjennom om du finner det du mangler der.

NB Vi auksjonerer, gir bort, eller kaster gjenstander som ikke blir hentet etter 2 måneder.

Nei. Du kan ikke skifte musikk. Dersom du ønsker annen musikk så er det bare å sende en mld så ordner vi det. Har du musikkønsker ellers, så er det bare å sende melding om det også så legger vi det på lista.

Ja, du kan skru opp volumet. MEN du må ta hensyn til at andre også trener som ikke ønsker høy musikk. Samtidig må du også ta hensyn til naboer. Dersom du skur opp musikken når du trener skal du alltid sette musikken til volum 40. Dersom det blir klager på musikkbruken, vil vi stenge for at noen kan justere volumet.

Ja du kan skru av musikken. Det gjør du enklest ved å trykke på avknappen på forsterkeren. Sku den gjerne på igjen når du drar fra senteret.

Send melding til oss på facebook meldinger, så vil vi skru på musikken. Noen ganger hender det at datamaskinen oppdateres, så vil den ikke starte musikken automatisk. Vi gjør det med fjernstyring.

Vi har ikke klart TV systemet pga lisenskostnader ved visning av bilder.

Nei det er ikke tillatt å bruke kalk eller magnesium på senteret.